TANT, MORMOR,MAMMA.FRU,KVINNA,M.M.M.M.M

Jaha nu är det bekräftat jag är tant. Har kommit in i klimakteriet och enligt min läkare inte som andra människor lite smygande nej mitt klimakterie kom som en smäll i huvudet. Hela min kropp la av sluta bums att producera det den producerat i 50 år.
Ett under att jag står på benen enligt min läkare ( vadå jag envis). Men har varit tvungen att ta en time out från jobbet . Det funkar tydligen inte att sova 2 timmar per dygn hur länge som helst.
Jag brakade totalt på jobbet förra torsdagen börjar ju 06,20 fick åka hem 07,00.
Har nu ätit ny medicin i 1 vecka få se när den tänker hjälpa ( vadå otålig) det enda som kan vara minus med den är att min mens(som har upphört) kommer tillbaka. Ett måste enl,min läkare för att få i gång min kropp igen.
Sen efter 1 år byts medicinen ut o då slutar mensen för gott.

Det som verkligen är ett stort lyckosken i mitt liv är Lisa och hennes Linus.
Man kan knappast känna sig lyckligare än då jag får stora äran att hålla Lisas son i famnen. Hoppas hon fattar hur mycket dom betyder för mig ( oj nu blev jag känslosam igen en liten tår).
Linus är helt underbar alltid ett leende oavsett om han är nyvaken eller ej.
Synd att andra saker runt dom är mindre bra ja rent av för jävliga. Önskar att jag kunde trolla så allt blev bra känner mig så maktlös. Men jag tror och hoppas att Lisa vet att jag och Micke alltid finns för henne o Linus.

Snart åker jag och Micke till Indien i 3 veckor ska bli helt underbart men Lisa o Linus borde vara med. Hoppas att dom bor här i Lindan så mycket som möjligt när vi är borta: Jag inbillar mig att det är bra för Lisa med djur o landet och det är fram för allt lättare för Tyzon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0