SOMMAR

Jag bara älskar sommar när det är varmt o soligt som nu.
Vi har varit på peace&love fredag o lördag. Det bästa gigget var då jag satt ensam i solen o drack en kall öl o lyssnade på en stor afroamerikan som typ rappade.
Det är det som är det härliga med en festival man upptäcker musik o artister man aldrig sett o hört förut.

En fördel med att det är fint väder är att Liza o Linus o Anders kommer hit o badar i poolen eller bara svalkar sig i skuggan. Linus är den finaste o goaste bäbisen i hela världen ( jag är väl inte partisk?).
På lördag ska vi hem till min storasyster på barnbarns träff. Ska bli kul.

Rapping har fått en sällskapsdam i hagen (Vienna ) hon bestämmer allt (ovanligt för Rapping). han tror ju annars att han är kung över allt o alla djur. Hundar o katter har ej tillträde i hans hage dom blir genast utjagade. Människor är däremot hjärtligt välkommna. (man kan ju få godis eller bli kliad av dem)

Hoppas att alla får en trevlig sommar!
Mormor Rita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0