Ålderskris

HJÄLP
Nu är det kört ja lika bra att gräva ner sig. I morron blir jag tant. Jag fyller 50 år? Va det kan inte va möjligt då är man ju GAMMAL.
30 år 40 år no big deal men 50 fy fn.
Ja ja man e ju mormor så det är väl bara gungstolen som fattas.
Ett oförglömligt minne från när jag fyllde 40 är när lilla söta dotter 3 med flätor tog mikrofonen o sa:
Nu ska jag sjunga en sång för mamma. Alla trodde (även jag) att nu blir det nåt gulligt. Men ha,ha då känner man inte Fia. Hon sjöng botjitta. Fy fn va bra det va.
 Ja nu blir det fest i 3 dagar barn ,barnbarn  mågar svärdotter kolegor o vänner o syskon även en liten kvinna vid namn mon från tailand. Hu då.
Nej dags att gå och försöka göra sig lite vacker raka ben m,m.
På återseende tant Rita

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad då 50år? är det inte 40år du fyller!!!

2009-08-05 @ 10:53:31
Postat av: Sofia

hahahaha...grattis.

2009-08-06 @ 14:45:09
URL: http://mormorsunge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0