Hurra

Jag har fått veta något som gör mig så lycklig. Något jag väntat på läääänge. Jag skulle vilja sätta in en helsidesannons i aftonbladet ja alla tidningar som finns. Men. Jag får inte säga det till någon. Det är så hemskt jag håller på att spricka. Det var längesedan jag kände mig så lycklig. Jag har höstlov för tillfället så i går köpte jag rött garn för att virka en julduk till Lisa.
Robin har köpt sig en dator men han får inte den att funka. Stackars han han var så ledsen o frustrerad i går. I dag är han med Micke för att fixa ett konto o för att hjälpa Micke med postala grejer.
Lilla busTyzon var här o hjälpte mig i trädgården i går. Han har ett konstigt sätt att hjälpa till. Dom pinnar jag kratta i hop stal han o sprang i väg med. Han grävde oxå gropar lite här o där vet inte om han letar efter guld eller ben. Trädgården ser på vissa ställen ut som om en mullvard gått fram.
Men det gör inget han är ju så go mitt första barnbarn.
Nu ska jag gå ut o umgås med min häst m.m.
Kram Rita

Kommentarer
Postat av: Lisa

nu behöver du inte vara tyst längre;)Lisa

2008-12-16 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0