FREDAG

I dag är jag hemma från jobbet. Jag har feber och är snuvig känner mig liten.
I morgon kommer det hit ett helt gäng som ska hjälpa oss att bära in 5 ton pellets i källaren.
Tänker bjuda dom på fläskstek och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt.
Lisas Tyzon har verkligen växt o blir bara kaxigare o kaxigare mot sin  storebror ( Bacchus). Hoppas att Bacchus börjar fostra honom snart. Foppa (min katt ) har redan börjat att fostra honom. I går när vi var ute och gick med hundarna  o hästen försökte Tyzon att sno gräs ur hästens mun. Snacka om att inte ha respekt. Rapping bara tittade på honom med ett mycket förvånat uttryck. Som typ. Vad gör du din lilla fjant? Passa dig så jag inte stampar på dig. Tur att jag har en så väluppfostrad häst (flin)
Lisa har redan börjat med önskelista till jul. Konstigt att man inte får en lista i julklapp till nästa jul. Hon älskar verkligen julen. Det gör jag med.
Nästa söndag fyller Robin 18 år hu då va barnen blir gammla. Han ska till Stockholm o mönstra nästa månad han vill verkligen göra lumpen.
Hoppas att alla får en skön helg med förhoppningsvis lite sol o ledighet.
Kram Rita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0