Snart jul

Äntligen får jag berätta. JAG SKA BLI MORMOR . LISA HAR ETT LITET KNYTE I MAGEN SOM JAG HAR DÖPT TILL PEANUT.  Kanske får Lisa låna honom ibland kanske då han är grinig jag har inte bestämt mig än. På grund av denna händelse i juni blir det ingen semester för jag får väl inte ta med mig bäbisen till ett varmare land. O han vill väl ha mat av sin mamma. Men. Bäbisen blir väl större o kan följa mormor o plastmorfar på semester.

Om 2 dagar är det julafton ska bli helt underbart med alla nära o kära här med god mat julklappar osv.
Självklart tar jag o Lisa den traditionella ridturen på julafton men i år blir det bara jag som rider. Peanut o hans mamma får gå.
Undrar varför jag hela tiden tänker på Peanut som en han? Jag har en känsla att det är två stycken i Lisas mage. Vem vet? Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år. En blivande mormor.

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis mormor. Men det är en danstjej!!!

2008-12-28 @ 11:24:02
URL: http://sozzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0